BMW R1200GS [K50]

PRZEDPŁATA NIE JEST WYMAGANA – Zapłać przy odbiorze

BMW R1200GS K50 2013-2015 to król klasy Adventure. Najnowsza odsłona modelu to prawdziwy all in one. Niezwykła lekkość motocykla połączona ze zwiększoną względem poprzedniej generacji mocą i adaptacyjnym zawieszeniem powoduje odczucie jazdy motocyklem o wadze 125-tki z mocą klasy 1000. 

More details

Wymaga potwierdzenia dostępności

420,00 zł brutto

Informacje

1) Tryby pracy zawieszenia, silnika i ABS-u.
Przełącznik z prawej strony kierownicy pozwala ustawić:
RAIN – silnik najłagodniej reaguje na ruch manetką gazu (E-Gas), ABS wkracza wcześnie, zaś zawieszenie wspomaga złagodzone oddawanie mocy
ROAD – silnik normalnie reaguje na manetkę gazu, zaś ABS uruchamia się później , niż RAIN, pozwalając na nieco większą siłę hamowania. 
DYNA – cała trójka  – gaz, hamulce i zawieszenie pracują z największą precyzją i reagują natychmiast na każde polecenie kierowcy. Tryb pozwala na naprawdę ostrą jazdę, przypominającą prawie charakter KTM-a SuperDuke.
Enduro – motocykl dostosowuje się do jazdy po błocie, szutrze czy śniegu. Pozwala na częściowe poślizgi i łagodzi reakcję na gaz. Tylne koło może przejść w częściowy poślizg zarówno przy przyspieszaniu, jak i przy hamowaniu, systemy zaczną pomagać stosunkowo najpóźniej ze wszystkich 4 trybów.

2) Aktywny tempomat
Umożliwia zachowanie bieżącej prędkości oraz hamowanie i przyspieszanie przyciskiem z lewej strony kierownicy. Dezaktywacja następuje wraz z dotknięciem manetki gazu lub hamulca.

3) System ESA II z zawieszeniem Semiactive Dynamic regulujący elektronicznie napięcie wstępne sprężyny oraz siłę tłumienia dobicia i odbicia, możliwe tryby to:
SOFT – komfortowa amortyzacja

NORMAL – normalna amortyzacja
HARD – sportowa amortyzacja
i ponadto:

Symbol jednego kasku  – jazda SOLO
Symbol jednego kasku i bagażu – jazda SOLO i BAGAŻ
Symbol dwóch kasków  – jazda z pasażerem lub z pasażerem i bagażem

4) Kontrola ciśnienia w oponach RDC
Elektroniczny wyświetlacz na bieżąco prezentuje wartości ciśnienia w przedniej i tylnej oponie. Zalecane to 2.5 / 2/9 atm.

5) Adaptacyjny reflektor LED o podwyższonej trwałości
Przy włączonym trybie oświetlenia adaptacyjnego (przycisk w lewym przełączniku zespolonym), motocykl sam dobierze światła między reflektorem do jazdy dziennej i tzw. krótkimi. Elektronice decyzję pomaga podjąć czujnik zmierzchu, który motocykl ma na wyposażeniu.

6) System kufrów VARIO BMW
Te kufry skupiają sobie wszystko, co najlepsze w kufrach może istnieć:
- dziecinnie łatwo zdjąć je można z motocykla i przenosić jak walizki, z uchwytami w górnej części
- mają zmienną pojemność, w każdym z 3 kufrów znajduje się dźwignia, która przełącza na tryb MINI i MAXI – różnią się one znacząco pojemnością i co za tym idzie szerokością motocykla.

7) Zintegrowany alarm BMW – D.W.A.
Wystarczy wyjąć kluczyk, aby samoczynnie uzbroił się po 30 sekundach.

8) Nawigacja BMW Motorrad z Bluetooth i rozpoznawaniem pasów, ładująca się wprost z motocykla, bez potrzeby zastosowania kabla. Nawigacja posiada wiele trybów, najistotniejsze z nich to Jedź do – klasyczne prowadzenie do punktu, znalezienie najbliższej stacji, sklepu czy bankomatu a także kompas. Bardzo przydatna może okazać się funkcja Mój motocykl, która na podzielonym na 16 części ekranie  prezentuje najważniejsze dane, przy czym po zabraniu nawigacji z motocykla, możemy dane te odczytać w domu m.in. ile zostało nam paliwa. Zatem tradycyjne sprawdzenie stanu paliwa przez zaglądanie do baku przez korek lub spoglądanie na wskaźnik paliwa można zaliczyć do przeszłości, od teraz możemy zejść z motocykla, wyłączyć stacyjkę, zamknąć bramę, po czym wygodnie usiąść przy kominku z nawigacją w ręku i analizując dane z ostatniej podróży poprzez funkcję Mój motocykl sprawdzić przy okazji ile zostało paliwa w motocyklu stojącym w garażu. Ponadto Mój motocykl dostarczy następujące informacje:
Ciśnienie w przedniej oponie
Ciśnienie w tylnej oponie
Temperatura silnika
Stan licznika w km
Ostatnia podróż TRIP1
Ostatnia podróż TRIP2
Ostatnia podróż TRIP AUTO (jeśli nie zerowaliśmy 1 ani 2, AUTO zerowany jest samoczynnie)
Aktualna temperatura otoczenia
Napięcie ładowania
Zużycie paliwa w 3 trybach
Średnia prędkość
Pozostały zasięg na paliwie
Maks. prędkość ostatniej podróży
Kierunek w stopniach

Opinie

Napisz opinię

BMW R1200GS [K50]

BMW R1200GS [K50]

BMW R1200GS K50 2013-2015 to król klasy Adventure. Najnowsza odsłona modelu to prawdziwy all in one. Niezwykła lekkość motocykla połączona ze zwiększoną względem poprzedniej generacji mocą i adaptacyjnym zawieszeniem powoduje odczucie jazdy motocyklem o wadze 125-tki z mocą klasy 1000. 

12 innych produktów w tej samej kategorii: